نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

برانکو: شرایط سختی را پشت سر می‌گذارم

  • کد خبر: ۲۵۸۰۶
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
برانکو: شرایط سختی را پشت سر می‌گذارم
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان به تشکر از کادر درمان که در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند پرداخت و از مردم خواست که برای شکست‌دادن این ویروس همچنان در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان، به کمپینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنوان «شکستن زنجیره بیماری» راه انداخته است، پیوست.

هدف از این کمپین انتشار پیام امید، وحدت و آگاهی بخشی مردم برای رعایت نکات بهداشتی و در قرنطینه ماندن تا شکست دادن ویروس کووید19 است.

برانکو گفت: می‌خواهم قبل از هر چیزی نهایت تشکر و تقدیر خود را از کادر درمانی که در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند بیان کنم. جان‌فشانی‌های آن‌ها توصیف ناشدنی و نامحدود است. باید همه ما قدر تلاش‌های بی‌وقفه و جان‌فشانی‌های کادر درمان و پزشکی را در سراسر جهان بدانیم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس ادامه داد: از همه مردم در نقاط مختلف قاره آسیا می‌خواهم که امید خود را از دست ندهند و قدرت و نیروی خود را حفظ کنند. در شرایط سختی قرار داریم. می‌دانیم که ماندن در خانه آسان نیست، اما باید کادر درمانی را به یاد آوریم که حتی نمی‌توانند در خانه هم بمانند و باید در بیمارستان‌ها از بیماران مراقبت کنند. آن‌ها مشغول دفاع از ما هستند و ما هم باید همکاری کنیم.

برانکو در پایان گفت: بزرگ‌ترین هدیه‌ای که به کادر درمانی مبارزه با کرونا می‌توان داد، این است که توصیه‌های آن‌ها را گوش کنیم و به همین علت از همه می‌خواهم که در کمپین شکستن زنحیره بیماری و متوقف‌کردن شیوع آن شرکت کنند.

برانکو پیش از این هم بخشی از حقوق خود را به فدراسیون فوتبال عمان بخشیده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->